Workshop 4 [HR] - Reevaluarea strategiei de motivare si a politicilor de recompensare

#FORMAT

Workshop-urile sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile, la care participa pana la 3 speakeri, se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana in 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni. 

#TOPICURI

 HR, motivarea angajatiilor, politici de recompensare, strategii de management al performantelor in orfanizatie, loializarea oamenilor din echipa, cresterea engagementului si a performantei oamenilor din organizatie.

#AUDIENTA target

Directori de marketing, Directori comerciali, Directori de vanzari directe si indirecte, Manageri de vanzari, Team lideri pentru echipe de vanzari, Specialisti si Experti in vanzari, Consultanti, Responsabili de vanzari pe teren, Responsabili de vanzari prin telefon, Responsabili de campanii de generare de lead-uri

#TEMA si CONTEXT

Astazi in contextul in care migratia talentelor din Romania este la apogeu si numarul celor care lucreaza in afara granitelor tarii este aproape egal cu numarul angajatilor care lucreaza in mediul privat, in situatia in care multe companii se plang ca nu-si gasesc oameni potriviti pentru joburile disponibile, mediul universitar si sistemul de invatamant parca este inghetat intr-o rutina din care nu mai poate iesi si arunca pe piata de munca tineri total nepregatiti pentru cerintele in permanenta schimbare a mediului de business, intr-o conjunctura in care in anumite industrii si pentru anumite joburi se duce o batalie extrema pentru a gasi oameni, managerii de resurse umane traiesc un stres constant si au inteles ca puterea a trecut de la angajator la angajat. Companiile au inteles ca tot ceea ce se stia despre managementul oamenilor este de domeniul trecutului, din care poti pastra acele lucruri care raman valabile, dar in rest trebuie sa te adaptezi, sa constientizezi ca forta de munca devine capitalul cel mai important si cel mai valorosa al unei organizatii, piata muncii se schimba, asteptarile si cerintele angajatilor se schimba. Motivarea si Politica de recompnesare a performantelor devin doua instrumente strategice, prin care trebuie in primul rand sa te aliniezi la trenduri, in al doilea rand sa te adaptezi la asteptarile angajatilor si in al treilea rand sa le transformi in instrumente puternice de engagement si fidelizare a celor mai buni performeri din organizatie, pe care alte companii deja le au in vizor si abia asteapta sa puna mana. Este vorba in primul rand de supravietuire si in al doilea rand de dezvoltare...in lumea managerilor de resurse umane si in mediul de afaceri vom trece la profunde schimbari de mentalitate si abordari in ceea ce priveste motivarea angajatilor si a managementului performantei...

In acest workshop ne propunem sa aducem in fata audientei cateva raspunsuri si variante posibile la urmatoarele intrebari:

  • ce este motivarea si cum se va schimba strategia de motivare in organizatii?
  • care sunt ingredientele de succes pentru o strategie de motivare a echipei?
  • ce poti obtine prin motivare?
  • ce este performanta?
  • cum poti transforma talentul in performanta?
  • ce este managementul performantei?
  • cum recompensezi performanta?
  • ce mai functioneaza inca si ce nu va mai functiona in viitor? de ce?
  • cum construiesti un sistem de recompensare eficient?
  • cum te ajuta managementul performantei eficiente la cresterea productivitatii?
  • de ce este important feedback-ul in managementul performantei?
  • cum introduci o cultura de feedback in organizatia ta?
  • cum sa-ti cresti rata de retentia a oamenilor buni in organizatia ta?
  • cum sa cresti rata de engagement al oamenilor tai?
  • ce este implicarea? de ce este ea importanta?
  • ce sa faci sa nu-ti plece oamenii la concurenta?
  •  
Articolul anterior
Articolul urmator
Lista speakeri

Managing Partner, Corporate Performance Solutions

Claudiu Popovici si-a inceput activitatea de training si consiliere profesionala in 2004, dupa 10 ani de cariera profesionala in companii multinationale si romanesti, si o perioada extinsa de implicare in activitati de voluntariat. El abordeaza trainingul cu metode mai apropiate de consultanta comportamentala decat de cele ale “predarii”: - Are in vedere unicitatea fiecarui grup si a fiecarui participant la training - aflat intr-un moment distinct al vietii si carierei sale, influentat comportamental de “cultura organizationala”, precum si de tiparele de gandire dobadite in evolutia sa.

Citeste mai mult

Fondator, Academia de HR

Sorin are o experiență de peste 18 ani în consultanță Resurse Umane, conducând proiecte extrem de complexe în următoarele domenii: diagnoză și dezvoltare organizațională, design și optimizarea structurii organizaționale, managementul schimbării, managementul performanței, conceperea strategiei HR, cultură organizațională. Sorin a lucrat cu organizații mari, cum ar fi Coca-Cola, Lisa Draxlmaier, Valeo, Renault, GFR, Ministerul Muncii din România, BCR, InterAgro, Agricover, Avon și multe altele.

Citeste mai mult

Development Consultant, Colorful Cultures

Iulian Ioniță a lucrat ca trainer intern, trainer coordinator iar apoi ca Freelancer pentru companii prestigioase precum Achieve Global, MDI-Training Romania. A ocupat pozititii ca Training Manager pentru WNS Global Services sau Coordonator al HR Field Business Partners la Kruk Romania. Iulian se ocupa acum, din postura de Consultant la Colorful Cultures, de construirea si livrarea celor mai bune solutii de dezvoltare pentru clientii din corporatii transnationale, care urmaresc comunicarea interculturala, alinierea valorilor si profesionalizarea in acelasi timp.

Citeste mai mult

Country Manager, Kilpatrick ™

Sotiris started his career in 1990 as a sales trainee in L'OREAL while studying business administration in Deree college(the American college in Greece) after completing his military obligations he worked at ING as an insurance broker and then moved back to fmcg at NESTLE as a key account sales man. In 1998 he moved as an area sales manager of Castrol intl and in the year 2000 moved into consulting as a trainer at Response int. In the year 2001 he took the challenge of becoming the general manager of Response in Romania by moving there to establish the local office from scratch. In 2006 Sotiris participated in the opening of the Bulgarian affiliate as well as the transformation of the executive search department into a separate company, Stanton Chase Intl., a major American network that Response joined. In the end of 2006 he decided to establish his own business in Bucharest UP services with key activities as recruiting, executive search, training and events. During the following years he established valuable international collaborations with APS, Advanced People Strategies UK, in training and HR tools (certified trainer) and Chris Daffy and the Academy of Service Excellence, a pioneer in the domain of customer experience management (certified trainer). He also had the chance to organize very big events bringing in Romania famous speakers including Stephen Covey, Daniel Goleman, Alan Pease, John Kotter and others, gathering more than 400 people in each event, with a record of 1200 attendees for Stephen Covey. He also had the chance to host for 3 years 2 radio shows in www.radiolynx.ro, one of the biggest internet radios in Romania "Global business"​ for international business news and interviews, and "job masters"​ for HR. Sotiris taught as a visiting professor to the executive MBA program of University of Wales in Romania delivering courses on international management, strategic human resources, leadership & management and organizational analysis. As country manager for Romania and Greece Sotiris is the focal point for all our clients in the region.

Citeste mai mult
Moderatori

CEO, bizz.club Romania

Campion al României la Public Speaking în 2011, Călin este unul dintre cei care au avut impact major la dezvoltarea Public Speaking-ului din România. Pasiunea pentru vorbitul în public și-a descoperit-o în cadrul organizației Toastmasters, organizație pe care a coordonat-o ca și Guvernator al României.

Citeste mai mult