- Homepage
- Tipuri de acces
- Inscrie-te!
- Program
- Speakeri
- Networking
- Parteneri
- Parteneri media
- Locatie
- Contact
- PRESA
Workshop [marketing] - Marketing automation
#FORMAT
Workshop-urile sunt sesiuni interactive care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Sesiunile, la care participa pana la 3 speakeri, se desfasoara sub forma de prezentari de 15 minute, axate pe studii de caz, exemple de buna practica, analize si sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile cu 4 pana la 5 speakeri se desfasoara sub forma de interviu pe scena, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri moderate. Sesiunile de intrebari si raspunsuri dureaza minim 40 de minute, oferind astfel celor din sala posbilitatea de a adapta continutul acestor sesiuni la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta acestor sesiuni.
#TOPICURI
Workshopurile de marketing adreseaza urmatoarele teme: branding, prozitionare, strategii de pret, intelegerea pietii si a clientilor, atragerea clientilor, promovare, engagementul clientilor, canale de marketing, marketing digital, online, mobile, social-media, planificarea strategiilor de marketing, implementarea campaniilor de marketing, masurarea rezultatelor si impactului campaniilor de marketing, comunicare, relatii publice, relatia cu presa, strategii de continut, strategii de produs,
#AUDIENTA TARGET
Directori de marketing, manageri de marketing, manageri de comunicare si pr, responsabili de comunicare, responsabili de marketing, responsabili de PR, responsabili social-media, responsabili online, brand manageri, product manageri, category manageri, cei interesati de marketing, de marketing digital, de comunicare si promovare, de strategii de marketing, antreprenori, manageri care sunt factori de decizie
#TEMA si CONTEXT*
Marketing automation sau prin traducere automatizarea de marketing, se refera practic la o platforma care simplifica, automatizeaza si masoara actiunile de marketing si fluxul de lucru. Aceasta iti permite sa fii mult mai eficient, sa obtii mai multa performanta, sa-ti cresti veniturile si sa ai un departament de marketing mult mai puternic.
Practic prin marketing automation, trebuie sa intelegi ca este vorba de ceva mai mult decat o aplicatie care trimite email-uri si colecteaza contacte de la potentiali clienti.
Pentru ca este o metoda de marketing relativ noua si complexa, in Romania sunt foarte putine companii care utilizeaza acest tip de tehnologie. Chiar daca in unele cazuri, costurile lunare pot fi destul de mari, exista aplicatii la preturi decente si pentru piata noastra.
In cele mai multe cazuri, daca o aplicatie, o actiune facuta bine sau un modul facut la un site aduce un ROI bun, pretul conteaza mai putin, sau cel putin asa ar trebui sa fie. Pentru ca aici vorbim de marketing si de procese complexe care te vor ajuta sa vinzi mai mult si mai rapid.
#INTREBARI la care vor incerca sa ofere raspunsuri prezentarile speakerilor*
- cum sa-ti maresti baza de date cu contacte pentru noi clienti?
- cum sa faci email marketing in mod inteligent si sa-ti optimizezi ratele de conversie din acest canal de promovare si vanzare?
- cum sa creezi landing page-uri care sa-ti aduca beneficii suplimentare?
- cum sa faci cele mai potrivite segmentari in baza de date astfel incat sa obtii maximum de impact in campaniile de marketing derulate?
- cum sa-ti automatizezi anumite procese de marketing? ce poti face si ce nu este recomandat sa faci?
- cum poti personaliza continutul pe site?
- cum poti personaliza continutul unui email sau newsletter?
- cum poti analiza intentiile de cumparare pentru contactele colectate?
- cum poti integra procesele de automatizare cu CRM-ul?
- cum te ajuta procesele de automatizare sa vinzi mai mult clientilor existenti?
- cum te ajuta sa monetizezi la maximum campaniile de continut?
- cum te ajuta sa optimizezi procesele de vanzare?
- cum poti creste rata de conversie?
# RESURSE*
Pentru a participa la aceasta sesiune este nevoie de cel putin tipul de acces Professional Development, dar pot participa si cei care au tichete de acces Business Development.
Lista speakeri
CEO și Co-fondator, SilkWEB
Cosmin este omul de la SilkWeb, CEO și co-fondator al agenției precum și al platformei eCommerce Gomag. Cu o experiență de peste 18 ani în online, Cosmin Dărăban este specializat în marketing online și eCommerce, CRO și tehnici de creștere a traficului și vânzărilor.
CEO, Increase Media
. Catalin Matei este antreprenor si CEO al Increase Media, o agentie de digital marketing care lucreaza cu brand-uri din toata lumea. Catalin si-a inceput cariera consultand pentru diverse companii din Romania si din strainatate la varsta de 15 ani, ajungand in prezent sa conduca o agentie digitala de 15+ oameni care le ofera sprijin companiilor in gasirea celor mai eficiente metode de marketing adaptate la era in care traim.
Fondator, Kiwi Agency
Pasionat fiind de marketing, in 2013, a infiintat agentia Kiwi Agency, care ofera servicii integrate de promovare a companiilor. La momentul actual este agentia cu cele mai bune rezultate din vestul tarii.
Moderatori
Trainer si Coach, Impact Garantat
De peste 10 ani este antreprenor in zona de training si dezvoltare. Ginette a livrat Trainguri si programe de dezvoltare pentru numeroase companii multinaționale dar si pentru companii romanești in plina expansiune. Ginette este Co-autor in programul A.D.N.-umTraining – un program care ajuta companiile in atragerea si mentinerea talentelor in echipa si in acelasi timp in construirea unor echipe super-performante. In program este inclus si un program de Leadership pentru copii angajatilor. www.impactgarantat.ro