- Homepage
- Speakeri
- Program
- Tipuri de acces
- Parteneri
- Parteneri media
- Locatie si cazare
- Contact
- Povestea evenimentului
CONFERINȚA 3 - SMART People
#FORMAT
Conferintele sunt manifestari formate din 7 prezentari inspirationale de cate 12 minute, sustinute de antreprenori de succes, manageri din companii de top, experti si profesionisti cu experienta de peste 10 ani, cu reputatie profesionala impecabila si cu o viziune moderna asupra trendurilor si tendintelor care redeseneaza economia si societatea. Aceste prezentari inspirationale au rol motivational, prezinta diverse perspective si se axeaza pe trenduri, tendinte, analize, prezentarea oportunitatilor si problemelor pe care le releva schimbarile generate de aceste trenduri in mediul de business si in societate.
#TOPICURI
Temele conferintelor sunt axate pe trenduri, tendinte, impactul pe care le au acestea in mediul de business, modul in care aceste valuri de schimbare vor remodela economia si societatea, oportunitati, idei de afaceri, inovatie, tehnologie, digitalizare, modele de business de succes, cum poti avea succes in regiunea in care iti desfasori activitatea si cum sa faci fata la provocarile interne si externe care iti afecteaza sansa de a avea succes
#AUDIENTA target
Antreprenori si Manageri din companii mici si mijlocii, antreprenori la inceput de drum, profesionisti la inceput de cariera, tineri preocupati de viitorul lor
#TEMA si CONTEXT
Astăzi există peste 4.9 miliarde de obiecte conectate la internet, iar studiile arată că vor fi peste 25 de miliarde până în 2020. Tot studiile arată că până în 2040 majoritatea oamenilor din întreaga lume vor locui la oraș, pentru că orașele vor concentra veniturile cele mai mari, fapt ce va atrage din ce în ce mai mulți locuitori.
În acest context, orașul inteligent are un nou tip de utilitate – conectivitatea, care le permite acum locuitorilor să își construiască ei orașul. Un articol recent publicat în Revista Sinteza puncta că termenul ”oraş inteligent” a devenit o frază atotcuprinzătoare pentru a capta noţiunea de utilizare a tehnologiei informaţiei şi Internet of Things (IoT), un loc în care diferite componente sunt conectate folosind tehnologii şi senzori din categoria Internet of Things (IoT) pentru a îmbunătăţi serviciile pe care oamenii le folosesc zilnic, dar şi calitatea resurselor naturale.
De asemenea, un oraş SMART este un oraş durabil, un oraş care reciclează şi gestionează deşeurile inteligent, un oraş cu mobilitate urbană alternativă şi un oraş cu eficienţă energetică ridicată, unde clădirile sunt puse în valoare, la fel şi patrimoniul cultural.
Un oraş inteligent este un oraş viu, creativ şi cultural, cu multe evenimente, parcuri şi spaţii pietonale, un oraş în care oamenii sunt pe stradă şi se bucură de ce le oferă oraşul ca activitate. Un oraş SMART este un oraş în care cetăţenii şi comunitatea se implică, un oraş SMART este un oraş incluziv şi conectat.
Oraşele inteligente sunt în primul rând despre oameni. Cum vor reuși însă oamenii să se alinieze la tendințele SMART?
#INTREBARI la care vor incerca sa ofere raspunsuri prezentarile speakerilor
- Ce înseamnă SMART People?
- Cum se vor alinia românii la tendințele SMART?
- SMART People în SMART City - ce presupune și cum ne putem îmbunătăți orașele?
- Cum se va schimba viața de zi cu zi a oamenilor SMART?
# RESURSE
Toti participanti la acest tip de sesiune vor pleca de la sesiune cu:
- cate o prezentare din partea speakerilor care va contine cel putin ideiile principale vehiculate pe parcursul prezentarii sau interviului pe scena
- o lista de referinte, recomandari, carti, articole, site-ul, platforme, cursuri, aplicatii care ii pot ajuta pe participanti sa aprofundeze temele si subiectele abordate in cadrul prezentarilor speakerilor
Lista speakeri
Manager , ACknowledge
Adrian Cioroianu este Hunter, Farmer, Negociator, Influencer, Sales Trainer cu experienta in companii ca Orange, Sony Ericsson si Intel Corporation. Este antreprenor și a fondat AC KNOWLEDGE, o companie pentru training și consultanță în vânzări. Din pasiune pentru educație, este și Lead organizer al TEDxFloreasca, primul eveniment TEDx în aer liber din România. Adrian este autorul cărții VÂND ORICE, ORICÂND, ORICUI și coordonatorul cărții POVEȘTI NEMURITOARE DE VÂNZĂRI, o colecție de experiențe trăite de vânzători cu experiență din diferite industrii, povești reale de vânzări din care pot învăța toți cei care au tangență cu vânzările.
Creator, 1NSPIRING
Bart Jenezon se caracterizează drept Creator de oportunități pentru a-i ajuta pe antreprenori să-și atingă adevăratul potențial.
Partener fondator, Coaching Partners
Experiența profesională a lui Dan cuprinde peste 10 ani de activitate didactică universitară, în care a predat management, și 15 ani de management executiv în companii din diverse industrii, cu preponderență în proiecte mari de schimbare în condiții de criză.
Fondator, Burcash - Managementul Banilor
“Misiunea mea este să ajut cel putin un milion de români să-și gestioneze eficient banii și să-și construiască bunăstarea. Așa vom vedea mai mult zâmbet și iubire în jurul nostru." Are o experiență de peste 20 ani în management și vânzări, s-a dedicat consultanței de management din anul 1999. Ca și trainer a livrat peste 6.000 de ore de training de vânzări, management și leadership. În calitate de consultant a consiliat peste 150 de companii în proiecte de optimizare a vânzărilor, alinierea proceselor interne și creșterea accelerată a profitului. De asemenea oferă consiliere pentru proprietarii de afaceri în ce privește strategiile de exit și managementul averii personale. În prezent de Eusebiu este implicat exclusiv în gestionarea primului program independent de educație financiara din Romania: BurcashTM – Managementul Banilor
Fondator, Marketing Strategist & Brand Architect, Brand Essence Romania
Mihaela are 41 de ani și o experiență de 18 ani în marketing dintre care 10 ca Marketing Manager la IKEA. A lucrat si in LG Electronics, Radio Contact, Publimedia, Altex / Media Galaxy. A lansat Media Galaxy in Romania, IKEA în Romania și Croatia, magazinul online al IKEA și multe alte proiecte.
Antreprenor și consilier în afaceri,
Ovidiu Toader este business coach și antreprenor, partener în peste 10 companii în ultimii 21 de ani, cu cifre de afaceri cumulate de peste 70 de milioane de euro. Prima afacere a început-o în studenţie, la Timișoara, în ianuarie 1997 în domeniul distribuției accesoriilor pentru mobilă. Aceasta a crescut până la 5,4 milioane de euro și 90 de angajați în 2008, funcționând în toată România și Republica Moldova. În octombrie 2009 a vândut afacerea către unul din liderii mondiali, înfiinţând astfel subsidiara românească a acestei firme, pe care a condus-o până în septembrie 2014 dubland cifra de afaceri si asigurandu-i pozitia de lider pe piața din Romania. Din anul 2011 a lucrat mai mult de 5000 de ore de coaching și mentoring de afaceri cu peste 300 de antreprenori care au rezultate importante în creșterea profitului și consolidarea echipelor lor. Misiunea lui Ovidiu este să antreneze antreprenorii pentru ca ei să obțină claritate si să delege cu eficacitate pentru a obtine rezultate maxime.
Fondator, Accelera®
Are peste 28 de ani de experienta nationala si internationala în marketing, vanzari si dezvoltare comerciala A avut proiecte în Franta, Germania, Italia, Spania, Cehia, Bulgaria, Austria, India si România pentru companii ca Accor, Allianz, Vodafone, Aliat Mercedes, BMW Bavaria Automobile si inca peste 200 de companii. A imparti scena cu Robin Sharma, Paul Martinelli, Alain Cardon si cu cei mai buni traineri din România
Sociolog si analist comportamental, www.mihaelastroe.ro
Mihaela Stroe este doctor in sociologie, speaker, trainer, autor, specialist in analiza comportamentala. Din 2003 Mihaela este partenera de afaceri cu fostul agent FBI Joe Navarro, unul dintre fondatorii diviziei de Analiza Comportamentala din cadrul FBI.
Chief Commercial Officer, NOBEL Telecom
Cu o vasta experienta in diverse sectoare de afaceri din care peste 15 ani in pozitii manageriale de top, Alin Gherman este in prezent Chief Commercial Officer la Nobel Telecom. Din aceasta pozitie implementeaza strategiile comerciale ale companiei la nivel global, coordonand echipe de pe 4 continente. In paralel isi satisface pasiunea pentru profesorat prin colaborarea cu Exec Edu (unul din liderii in educatia manageriala din Romania) fiind unul dintre cei mai apreciati consultanti.
Managing Partner, Corporate Performance Solutions
Claudiu Popovici si-a inceput activitatea de training si consiliere profesionala in 2004, dupa 10 ani de cariera profesionala in companii multinationale si romanesti, si o perioada extinsa de implicare in activitati de voluntariat. El abordeaza trainingul cu metode mai apropiate de consultanta comportamentala decat de cele ale “predarii”: - Are in vedere unicitatea fiecarui grup si a fiecarui participant la training - aflat intr-un moment distinct al vietii si carierei sale, influentat comportamental de “cultura organizationala”, precum si de tiparele de gandire dobadite in evolutia sa.
Lector universitar, Senior trainer și consultant, Valoria Business Solutions
Alexandra este lector universitar la Facultatea de Automatică și Calculatoare din Bucuresti, senior consultant și trainer in digitalizare și expert evaluator în inovație IT pentru Comisia Europeana. Este doctor în ingineria sistemelor, pasionată de inteligența artificială și își dorește să aducă inovația și competitivitatea digitală aproape de public și de companiile din Romania. Ca vorbitor, Alexandra și-a câștigat deja locul pe scena evenimentelor TEDx, iar timpul liber îl dedică echitației.
Moderatori
Consultant in comunicare,
Eliza Nițescu este consultant pentru afaceri și comunicare. Eliza a co-fondat un club de public speaking, este autorul unui manual de vorbit în public și a vorbit de 4 ori pe scena TEDx. De 5 ani este voluntar în domeniul sănătății, în prezent sprijinind HOSPICE Casa Speranței. Este pasionată de expedițiile la mare altitudine, motiv pentru care majoritatea timpului său liber îl dedică antrenamentelor montane. Din pasiune pentru discursuri, este co-organizator al TEDxFloreasca. Ține aproape de mediul de afaceri românesc atât în calitate de colaborator Business Days, cât și ca moderator și realizator la Bizi Live TV, primul canal de live stream din România dedicat mediului antreprenorial.
PROFESSIONAL PUBLIC SPEAKER, Life Speaking
După 4 ani de programare și 3 ani de vânzări, a descoperit ce înseamnă cu adevărat oratoria, în Octombrie 2012, la clubul Toastmasters Cluj. În 2013 s-a dedicat complet public speaking-ului și a devenit unul din cei mai premiați și apreciați experți din acest domeniu din România, fiind dublu campion European și de 12 ori campion național la Public Speaking.